Skip to content

Νοσοκομείο του ΔΣΕ έξω από το Βροντερό (Σπηλιά Κόκκαλη)

Σπηλιά, ειδικά διαμορφωμένη σε νοσοκομείο, ονομαζόμενη και “Σπηλιά Κόκκαλη”. Εδώ ο ΔΣΕ μετέφερε το νοσοκομείο και τις υπηρεσίες που λειτουργούσαν στο χωριό Βροντερό για να προστατευτεί από τους συνεχείς βομβαρδισμούς της Αεροπορίας.

Το νοσοκομείο λειτούργησε την άνοιξη και το καλοκαίρι του 1949 και μπορούσε να περιθάλψει έως 300 τραυματίες και αρρώστους.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΝΗΜΕΙΟΥ

Τοποθεσία
Νομός Φλώρινας